Nowy dostawa, nowe produkty. Zakupy do paczkomatu opłacone do niedzieli 22 grudnia dotrą na Święta!

Zwrot/odstąpienie od umowy

– Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia, o którym mowa w poniższym ust. 4 (dalej również „Ustawowe prawo odstąpienia”).

– Do zachowania terminu wystarczy złożenie Sprzedawcy przez Konsumenta oświadczenia przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone np.:
a) pisemnie na adres: ul. Kpt. St. Brykalskiego 2 Wizna 18-430;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@decovena.pl;
c) z wykorzystaniem formularza odstąpienia, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.

– Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia, jednak nie jest to obowiązkowe.

– W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu uiszczonych przez Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

– Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

– W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

– Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

– Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje Konsumentowi w przypadkach wskazanych w przepisach Ustawy o Prawach Konsumenta, w szczególności w odniesieniu do umów: w których przedmiotem świadczenia jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie (dotyczy mydeł, zestawów mydlanych, ozdób okolicznościowych, wianków, stroików)

Więcej informacji w zakładce Regulamin Sklepu

Reklamacja


Czas na reklamację: 2 lata
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Adres do reklamacji:
S&L Group Sp. z o.o.
Kpt. St. Brykalskiego 2
18-430 Wizna
Polska

Dodatkowe informacje:
Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@decovena.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
– imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego
– datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
– przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
– wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w przypadku spisania wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne: rozdarcia, przecięcia, zaciągnięcia oraz uszkodzenie wynikające ze złego użytkowania. Miejscowe mechacenie nie jest wadą produktu, następuje poprzez wycieranie się przędzy w miejscach największego tarcia i świadczy jedynie o naturalnym zużyciu produktu. Towar uszkodzony w wyniku nieprawidłowego wyprania nie podlega reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Prosimy o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

Więcej informacji w zakładce Regulamin Sklepu